تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های واحد‌های صنعتی غیر فعال باید در دستور کار قرار گیرد،گفت: دستگاه‌های اجرایی برای احیای واحد‌های صنعتی پیش قدم شده و کار را تسهیل‌کنند.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۴۲۲
دستگاه‌های اجرایی البرز برای احیای واحد‌های صنعتی غیرفعال پیش قدم شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد علی نجفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: رونق تولید و اهمیت به امر اشتغال زایی در صدر برنامه های کاری مدیران استان البرز قرار دارد.
 
وی افزود: استان البرز ظرفیت های خوبی در صنایع دارد و باید از این ظرفیت برای اشتغال زایی بهره گیری کرد.
 
استاندار البرز با تشکر از گزارش شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در پیگیری و واگذاری واحد‌های صنعتی تحت تملک بانک‌ها و موسسات مالی و تسهیل در روند واگذاری به سرمایه گذاران دیگر عنوان کرد: تدابیر لازم برای فعال سازی واحد‌های غیر فعال  و نیمه فعال با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی ،صنعت و معدن و همه دستگاه ها و بانک ها اجرایی شود.
 
نجفی با بیان اینکه نباید این سرمایه های موجود در اثر عدم فعالیت از بین برود،گفت: لازم است که دستگاه های اجرایی استان از تمام ظرفیت خود برای فعال کردن واحد‌های صنعتی نیمه فعال و غیر فعال بهره گیری کنند.
 
در این جلسه محمد امین بزازی پور فرشی سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی تمام تلاش و پیگیری خود را برای احیای واحد‌های صنعتی غیر فعال به کار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه در این راستا 30 واحد صنعتی تحت تملک بانک‌ها از واحد‌های غیر فعال در حال طی مراحل  نهایی و قانونی واگذاری به سرمایه گذاران است،عنوان کرد: هدف گذاری ما برای واگذاری 100 واحد نیمه فعال برای  سرمایه گذاران است و در این راستا تلاش می کنیم که با تسریع واگذاری این واحدها به حوزه اشتغال کمک کنیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین