تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
plusresetminus
حزب الله : شهردار منتخب کرج با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین رسالت دستگاه ها به شمار می رود، گفت: فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۳۸۲
دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید به فرهنگ تبدیل شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد در دیدار با خانواده شهیدان درگاهی و غفارزاده، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.
 
وی افزود: اعتقاد دارم تکریم خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سبب حفظ و پایبندی بیشتر و البته مستحکم تر مردم به ارزش های ملی و مذهبی خواهد شد.
 
احمدی نژاد با تاکید بر این که امنیت اکنون کشور مدیون ومرهون رشادت و دلیرمردی های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین رسالت دستگاه های اجرایی است.
 
شهردار منتخب کرج با اشاره به این که خانواده شهدا و جانبازان سختی های بیشماری را طی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس متحمل شده اند، گفت: اجر خانواده شهدا و جانبازان در پیشگاه خداوند محفوظ است اما ما نیز باید دِین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین